lunes, 22 de agosto de 2016

RETO DE AGOSTO LPC: "CREAR UNA VENTANA"


Las chicas de La Pareja Creativa nos retan nuevamente y este mes nos piden que hagamos un trabajo donde creemos una ventana (podéis ver el reto en su totalidad, aquí).

Y como ellas mismas dicen, también sirve una tarjeta shaker ya que nos permite ver el interior. Así que con una tarjeta de ese estilo, me presento al reto.

Es una tarjeta sencilla, hecha con restos de papeles (el dinosaurio es un trozo de la cara posterior del mismo papel de letras). El mensaje es un resto de otra colección  que, por tonalidades, creo que queda muy bien en esta tarjeta.






Dentro de la ventana puse un poco de purpurina que, en principio, es de un set "navideño".






Espero que os guste. ¡Feliz semana para todos!. ¡Gracias siempre por vuestras visitas y comentarios!



10 comentarios:

  1. Molt xula aquesta targeta! I et torno a dir que em meravella que siguis capaç d'apuntar-te a tants reptes. Jo sóc incapaç de seguir les normes de qualsevol repte. Em diuen que he de fer alguna cosa seguint uns requisits i em bloquejo. Petonets i bona setmana!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, Rosa!. A mi no m'agradaven els reptes i ja em veus!!jajajaja. L'única cosa que no m'agrada és seguir un esquema o un sketch...amb això no puc!!jajaja. Però si només és un requisit i el "disseny" és lliure, no tinc cap problema!
      Petonets i molt bona setmana per a tu també! :-D

      Charo

      Eliminar
  2. Estupenda!! Los papeles son muy bonitos y el mensaje combina bien con los otros a pesar de no ser de la misma colección, muy bien combinado!!
    Un abrazo,

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias, Marta!. Es sencillita pero "resultona", no??jajajaja
      Otro abrazo de vuelta! :-D


      Charo

      Eliminar
  3. Una targeta molt divertida!!!! m'agrada la shaker amb la purpurina!!! a mi m'encantaria presentar-me als reptes, són una bona manera de sortir de la zona de confort i esprémer la creativitat, però la vida no em dóna per tot, snif, snif :). Un petonàs

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, Montse!. Jo només em presento als que m'agraden...però he de reconèixer que aquest estiu m'agraden tots!!jajajajajaja
      Petonets i bon dimarts!!!!


      Charo

      Eliminar
  4. Hola Charo!!!!! quant temps sense passar per aquí!!! estic molt desconnectada dels blogs, de l'scrap...ho solucionaré, espero, aviat per què sinó perdo el contacte amb persones que les considero amigues, com tu :-) bé, m'encanta la tarja i el dinosaure, t'ha quedat molt xula!! espero que estiguis tenint unes bones vacances i fins aviat!! molts petonets!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, Pilar!!!. Quina alegria tenir-te per aquí!!!. A veure si t'animes i segueixes fent cosetes d'scrap...espero que sigui així aviat!
      Petonets i una forta abraçada!!!

      Charo

      Eliminar
  5. Me encantan este tipo de tarjetas. La ventanas son un recurso muy decorativo. Te he quedado muy bonita. besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias, Maria!. Es sencilla, pero quedé contenta con el resultado!
      Besos!

      Charo

      Eliminar